Na http://bit.ly/32XiPsJ dowiesz się, komu zlecić pozycjonowanie Krakow
Funkcjonują trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu najważniejsze jest połączenie frazy z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przeważnie:
– kraj (przykładowo “uniwersytet Polska”)
– miejscowość (“restauracja Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Retkinia”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w działaniach dla podmiotów lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do klientów mieszkających na konkretnym obszarze. Taki sposób pozycjonowania jest wykorzystywana także wtedy, gdy firma ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, np. zamiast “restauracja hiszpańska“, to “restauracja hiszpańska Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon
Dalszy model pozycjonowania to dobre i przetestowane wyjście dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą odpowiedniego doboru fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z daną branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords ulegną dużej redukcji. Pozycjonowanie Long Tail to też dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest również to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wpisywania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Philips S5400 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A50 biały,
– buty puma Ignite Limitles czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę towarów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni specyficzną funkcję przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, koncert znanego piosenkarza lub Dzień Kobiet. Ten wariant pozycjonowania jest wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta odpowiednio wcześnie. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. W większości wypadków powinno się rozpocząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową bądź uzupełnioną treść strony.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]