Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Szukasz więcej informacji o tym, jakie są cechy dobrej agencji SEO? Zajrzyj na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać solidną firmę SEO? Rekomendujemy skorzystać z wskazówek ekspertów.

Jak znaleźć solidną firmę SEO? Google przygotowało o tym film

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozwija się w zasadzie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych alternatyw, jak przykładowo Yahoo, Yandex czy też Baidu, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zyskać widoczność w internecie, musi powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, na ogół jest to trudne bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Główne cechy rzetelnej agencji SEO

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w kilku punktach tłumaczy, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak działa branża klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję,
  • umiejętność estymacji budżetu oraz czasu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring kondycji strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane frazy.

Pracownica firmy Google wskazuje również, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą odczuwalne rezultaty przeważnie po paru miesiącach pracy.