Google Partner, pozycjonowanie, optymalizacja

Google Partner – profesjonalne usługi SEO

Google AdWords jest wymieniany wśród najskuteczniejszych metod umożliwiających reklamę w internecie. Opiera się na proponowaniu użytkownikom linków sponsorowanych o zawartości dostosowanej do danego zapytania i może zwiększyć sprzedaż aż o kilkadziesiąt procent, o ile kampania AdWords będzie odpowiednio poprowadzona. Wbrew temu, co sądzi wielu z nas, zaplanowanie wydajnej kampanii AdWords to zadanie dla sprawdzonych profesjonalistów i bez właściwych kwalifikacji okaże się niemal niewykonalne. Dobrze zatem powierzyć to zaufanej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie jest to trudne – wystarczy jedynie dowiedzieć się, czy wybrana firma uzyskała tytuł Google Partner.

Na czym opiera się system Google Partner?

Google Partner to program, który sieciowy gigant opracował, chcąc zagwarantować kontrahentom korzystającym z AdWords profesjonalną pomoc. Polega on na udzielaniu agencjom marketingowych odpowiednich porad, dzięki którym mogą one stworzyć efektywne strategie dla swoich klientów. Aby firma zdobyła tytuł Google Partner, jej współpracownicy muszą posiadać certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama musi wykazać biegłość w kierowaniu budżetami kampanii. Google przyznaje certyfikat Google Partner firmie SEO dopiero po drobiazgowym jej sprawdzeniu. Co jednak znaczy on dla zamawiających?

Google Partner – dlaczego jest to ważne?

Certyfikat Google Partner mówi o tym, że specjaliści z danej firmy posiadają umiejętności, które umożliwiają dobór odpowiednich metod podczas zarządzania kampanią. Poprzez Google Partner zyskujemy też pewność, że firma, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do wszystkich nowinek oferowanych przez sieciowy koncern, a jej pracownicy uczestniczą w najważniejszych szkoleniach prowadzonych przez Google, a także korzystają z jego pomocy technicznej.

Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]