Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Aby skorzystać z wiedzy profesjonalistów agencji PR Kraków, skieruj się tu

Akcje reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie swoich sekcji ds. reklamy, jednakże małe firmy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

W czym wesprze Cię agencja marketingowa?

Agencja reklamowa to ekipa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami świetnie orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (animacje i klipy viralowe, kanały social media), jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, że będzie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, folderów, kalendarzy bądź billboardów. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć ciekawe, unikalne artykuły na stronę www firmy oraz zaplanuje strategię kontaktów z klientami poprzez modne portale, jak Twitter, Instagram i Facebook.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest przede wszystkim do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on praktyki w organizacji targów, spotkań z klientami czy sympozjów wymagających zwykle skrupulatnego planowania, te zadania można powierzyć agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę niezawodnego oraz zżytego ze sobą zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego lub przygotowanie planu kursów. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednakże wybierać te, które dają dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to przekazanie wszelkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Kontakt z nami:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]