Smycze i breloki z logo – lubiane gadżety tanie w produkcji

Praca nad wizerunkiem firmy to delikatne zadanie, opierające się na czynnościach z zakresu różnych dziedzin. Jedną z nich jest na pewno dystrybucja gadżetów reklamowych, które mają wywołać asocjacje z daną firmą. Takie gadżety z logo powinny być przede wszystkim przydatne – w ten sposób ich posiadacze będą używać ich częściej, a w wyniku tego będą bardziej zżyci z marką. Dlatego firmy wybierające tę metodę promocji zazwyczaj stawiają na takie gadżety jak latarki, długopisy czy torby. Sporą popularnością mogą pochwalić się także breloki i smycze z własnym nadrukiem. Dlaczego warto je wybrać? Jak najlepiej je wykorzystać?

Smycze z logo – gadżet nie tylko dla reklamy

Przyczyny popularności breloków i smyczy z nadrukiem nie musimy długo szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów używanych w marketingu decydują w szczególności ich rozsądny koszt produkcji, oscylujący wokół na ogół paru PLN za jedną sztukę. To powoduje, że bez narażania firmy na niebotyczne wydatki, można zamówić ich pokaźną ilość. Ma to ogromne znaczenie dla przedsiębiorstw szykujących się na większe akcje reklamowe, polegające m.in na rozdawaniu gadżetów tysiącom osób, na przykład odwiedzającym firmowy pawilon w trakcie giełdy czy też klientom marketu. Smycze z nadrukiem są także nieraz kupowane przez korporacje dla ich pracowników – pozwalają komfortowo nosić przepustki używane do otwierania drzwi i plakietki z ID.

Breloki z logo – użyteczne gadżety

Co natomiast z brelokami? Główną przyczyną, dlaczego właściciele firm chętnie wybierają breloki z logo jest ich ogromna ogromna różnorodność. Wśród nich są zarówno te służące jako zawieszka do kluczy, jak i breloki o wysokiej użyteczności, jak np. miarki, poziomice oraz otwieracze do butelek.